mandag den 27. februar 2012

Besøg ved BC garn i Kolding

Tirsdag i sidste uge var jeg lige en tur forbi BC garn i Kolding.

Jeg havde set på nettet at de havde udsalg på noget af deres garn, da det skal udgå.
Jeg faldt for disse to bunder á 100 g, men da der kun var en af hver tilbage måtte jeg jo slå til.

Lucca & Lucca Tweed
Lucca Fino & Lucca Fino Tweed


Dagen inden jeg hentede det på lageret, kom jeg til at se at der også var nogle spoler (á ca 500 g) jeg godt kunne tænke mig. Dette var den sidste og anden sidste, så jeg måtte jo slå til igen.

Lucca Fino & Lucca Fino Tweed
Lucca & Lucca Tweed

Spolerne kostede 130 kr pr. stk.
Og bunderne 34 kr pr. stk.


Samlet billed af indkøbene...

I dag har jeg så sendt en bestilling afsted igen, som jeg regner med at hente på onsdag. Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar