torsdag den 16. februar 2012

Her i 2012

Også her i år 2012 har jeg gang i flere ting og afsluttet en enkelt


Jeg meldte mig ind i en gruppe på facebook, hvor vi hver måned skal lave mindst en  Arne og Carlos julekugler, så vi har til juletræet i december. Dette er den første der er på vej. Dette er også første gang jeg strikker flerfarvet strik..


Her er så det færdige resultat. Det er den 16. december fra Arne og Carlos' julekalender...



Efter at have købt Charlottes bog ved hende selv på kreative dag i Fredericia. Måtte jeg jo hellere komme igang. Valget faldt på Dhaniya, fordi jeg syntes det med magiske nøgler lød spændende og fordi jeg synes at det er sjovt med flerfarvet strik efter diagram...
Den store vil også gerne have en, så den er påbegyndt med lyserød boblekant, da den kant for mig tager lang tid at lave...



Lidt tv strik skal der også til. Så derfor på påbegyndte jeg denne Josefine fra Filcolana. Købt som kit hos Garnheksen på messen i Fredericia...



Dette er så nogenlunde, hvor langt jeg er nåët på det nu.
Er også startet på en "meget kedelig" grå og sort udgave. (Der skal nok komme et billede senere, når den er kommet lidt mere igang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar